Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@yesdeli.fi

Onko YesDeli minua varten?

Kyllä, jos noudatat tai haluaisit aloittaa jonkin ruokavalion, kuten vähähiilihydraattisen tai sokeritoman. Vältätkö gluteenia, oletko diabeetikko tai laihduttaja? Oletko vegaani tai jollekin ruoka-aineelle yliherkkä? Tai etsitkö hammasystävällisiä karkkeja? Mikäli vastasit johonkin kyllä, olet löytänyt juuri oikean paikan!

Onko YesDeli niin luotettava kuin miltä se vaikuttaa?

Kyllä, olemme rehti kotimainen yritys ja noudatamme hyviä kauppatapoja. Olemme joustavia ja haluamme palvella hyvin. Verkkokaupan maksuliikenteestä huolehtii pankkien hyväksymä maksunvälittäjä. Kun maksat meillä, maksat kuin lähikaupassa.

Rakastan herkkuja, mutta en saa oikeanlaisia lähikaupasta. Onko YesDeli vastaus tähän?

Kyllä. Maahantuomme erikoiselintarvikkeita ja saat ne jopa seuraavaksi päiväksi. Vain parhaat tuotteet pääsevät valikoimaamme, me emme myy huonoja tuotteita. Osa tuotteista maksaa meillä enemmän kuin marketissa mutta hintaan sisältyy se, että saat juuri sitä mitä haluat.

Toivoisin saavani Karppisokeria omasta lähikaupastani. Onko YesDeli vastaus tähän?

Kyllä. Mikäli haluat Karppisokeria kauppaasi, ota yhteyttä suoraan kauppiaseen ja pyydä sitä hyllyyn. Karppisokeri ja Tomu Karppisokeri löytyy jo lähes kaikkien kauppojen valikoimasta.

Minulla on kysymys johon en ole löytänyt vastausta täältä. Vastaatteko minulle?

Kyllä vastaamme. Kysymyksesi kiinnostaa meitä. Lähetä YesDelin valikoimaa tai palvelua koskeva kysymyksesi meille sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@yesdeli.fi tai käytä yhteystiedot -sivun lomaketta. Voimme julkaista kysymyksesi ja vastauksemme myös muiden iloksi ja avuksi. Emme kuitenkaan koskaan julkaise nimeäsi ilman lupaa. Sinulle vastaamme aina suoraan sähköpostiisi.

Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä
YesDeli noudattaa Suomen lakeja ja hyvää kauppatapaa. Palvelu on toteutettu kuluttajaviraston suosituksia noudattaen. Toimitamme kaikkialle Suomessa ilman lisämaksua. Autamme sinua mielellämme ja toimitamme tilaamasi erikoistuotteet nopeasti ja edullisesti perille.

Hinnat ja toimituskulu
Hinnat sisältävät arvonlisäveron. YesDeli lisää tilauksen loppusummaan ainoastaan toimituskulun joka on 4,90. YesDeli ei lisää hintoihin mitään piilokuluja jotka kasvattavat asiakkaan kustannuksia. Pankkien ja maksunvälittäjien mahdollisiin veloituksiin emme voi vaikuttaa.

Esimerkkejä kuluista joita EMME veloita
YesDeli ei veloita laskutuslisää (tyypillisesti esim. 5,00 euroa). Emme myöskään veloita pientoimituslisää (tyypillisesti 25,00 euroa). Emme myöskään veloita ns. postilisää (tyypillisesti 5,00 euroa). Postilisä saatetaan lisätä hintaan kun tuotteet toimitetaan postitse, eikä esim. Matkahuollon kautta (joissain verkkokaupoissa postitse toimitetuista tilauksista todella veloitetaan erikseen lisämaksua).

Maksutavat
Käytössäsi on kaikki maksutavat.

Laskulla tilaamisen ehdot
Voit tilata myös ennakkolaskulla ja kun olet maksanut tilauksesi verkkopankissa ennakkoon se lähetetään sinulle mahdollisimman pian.

Ulkomaantilaukset
Maksa ulkomaantilaukset verkkopankin välityksellä tai luottokortilla. Maksettaessa ennakkoon pankista ovat maksutiedot: IBAN FI67 8000 1171 3086 05 ja BIC Swift DABAFIHH. Toimituskulu ulkomaille on 19,90. Tilaaminen ulkomaille on tilaajan vastuulla. Ulkomaantilauksissa ei ole palautusoikeutta.

Tilaaminen ja maksaminen – yleistä
Pidätämme oikeuden yksipuolisesti perua tilauksen. Petosepäilyt ilmoitetaan aina poliisille.

Toimitustapa, tavanomaiset tilausmäärät – pakettina lähipostiisi tai automaattiin
Saat saapumisilmoituksen puhelimeesi ja / tai sähköpostiisi ja noudat lähetyksen lähipostista tai automaatista.

Toimitustapa

Toimitus tapahtuu postipakettina mutta voi tapahtua myös kirjelähetyksenä (pienet kirjekokoiset lähetykset).

Toimitusaika – heti toimitukseen
Tilaukset postitetaan pääsääntöisesti samana tai tilausta seuraavana arkipäivänä.

Toimitussisältö – tilauksesi mukaisesti
Pyrimme aina toimittamaan sen mitä olet tilannut. Jos kaikkia tilatun erän tuotteita ei tilaushetkellä ole saatavilla korvataan tuote toisella samassa tilauksessa olevalla tuotteella tai lähinnä vastaavalla tuotteella. Puuttuva tuote voidaan myös lähetettää kohtuullisen ajan kuluessa ilman lisäkuluja ns. jälkitoimituksena.

Tilaajan vastuu
Tilaaminen lämpimänä/kylmänä vuodenaikana on tilaajan vastuulla. Lämmenneen/jäätyneen tuotteen rakenne saattaa muuttua mutta tuote ei pilaannu lämmön/kylmän vaikutuksesta. Kuljetuksessa tai asiakkaan säilytyksessä lämmennyt/jäätynyt tuote ei oikeuta palautukseen. YesDeli säilyttää tuotteita viileässä elintarvikevarastossa niiden lähettämiseen asti. Tilaajan vastuulla on noutaa paketti postista 7 päivän sisällä. Jos tilaaja jättää paketin lunastamatta ja se palautuu veloitetaan asiakkaalta palautuskuluina 9,00. Uudelleenlähetyksestä asiakkaalle veloitetaan 6,00.

Palautusoikeus
Avaamattomilla ja virheettömillä yksittäisillä tuotteilla on 14 pv palautusoikeus. Tarjoustuotteilla, monipakkauksilla ja tukkuerillä ei ole palautusoikeutta. Tiedustele palautusohjeet asiakaspalvelusta – älä lähetä palautusta sopimatta palautuksesta asiakaspalvelun kanssa. Palautusohjeet saat: asiakaspalvelu@yesdeli.fi

Vahingoittunut paketti
Kuljetuksista vastaa eri kuljetusyhtiöt. Tarkista vahingoittunut paketti yhdessä postin tai muun kuljetusyhtiön virkailijan kanssa heidän lähimmässä toimipaikassa ja tee tarvittaessa kirjallinen vahingonkorvaushakemus yhtiölle.

Kolhiintunut tuote
Lähetykset pakataan huolella mutta pakkausmateriaaleja ja luontoa säästäen. Herkästi murtuvat tuotteet kuten keksit ja suklalevyt voivat kuitenkin saada kolhuja kuljetuksessa. Huomioi tämä. Tuotteet voivat siis saada kolhuja. Ilmoita erikseen jos toivot lähetyksen pakattavan erityisen suojaavasti.

Asiakaspalvelumme avustaa
Kaikkiin tuotteisiin tai palveluun liittyvissä kysymyksissä ota ystävällisesti yhteyttä: asiakaspalvelu@yesdeli.fi Tervetuloa herkkuostoksille!